niedziela, 31 grudnia 2017

3. Lps z kolekcji "Chiński Nowy Rok"

Dżem dobry!

Na początek chce życzyć Wam wszystkim szczęśliwego nowego roku! Samych sukcesów, i tych związanych z lps'ami, i tymi zupełnie innymi!

Co tam u Was? Ja zaczynam ten nowy rok z nie najlepszym humorem. Wczoraj znalazłam na olx'ie bardzo okazyjną ofertę - 35 petków za 100 zł. Przecież to wychodzi jakieś 3 złote za figurkę  0.o niby piszę do gościa, że kupię wszystkie, czy jest możliwość wysyłki i że ja za nią zapłacę... A tu milczenie, a zestawu już nie ma -.- Jak ja nie lubię takich ludzi... mógł się chociaż odezwać, że już to sprzedał czy coś... kurcze, a tak mi na tym zależało... tymbardziej, że tam był short syjamski 😭

Dziś ze względu nowego roku, jak wydać po tytule, pokażę Wam figurki z okazji chińskiego nowego roku. Co to takiego? Była to seria lps'ów z g2, która prezentowała figurki oznaczające znak zodiaku na dany rok w Chinach. Pierwsza figurka została wyprodukowana w 2009 roku. Seria miała trwać aż do 2019, jednak, niestety z zakończeniem g2 została ona przerwana i wyszły z niej tylko 4 figurki. Warto też zaznaczyć, że wszystkie te figurki są bardzo rzadkie i unikatowe.



Oto pierwszy petek z tej serii, złota krowa z 2009. Logicznie myśląc, w Chinach był wtedy rok krowy. Nie wygląda źle, jednak z pewnością do najładniejszych figurek nie należy, a przynajmniej według mnie.





A tutaj mamy tygrysa z 2010 z kształtu tabby cata. Szczerze, z tym kształtem mogli się bardziej postarać, tymbardziej, że z tego co pamiętam, był taki kształt przypominający tygrysa. 
O, ten:




(Wybaczcie za tą jakość, ale chciałam znaleźć zdjęcie w pudełku i było tylko takie ;-;)
Jesteśmy już na 2011 roku, w którym to ukazał się ten oto królik. Stwierdzam, że lps z tej serii podobają mi się wiekowo - najstarszy najmniej, a najnowszy - najbardziej. A co do tego - No,  jest ładny, według mnie drugi najładniejszy z tej serii. Brokat ładnie się komponuje i nie ma go za dużo.






(Ponownie wybaczcie za jakość ;-;)
Kurcze, on jest taki śliczny, zdecydowanie najlepszy z całej serii. Kształt smoka jest taaaki super... szkoda tylko, że super rzadki ;-; ech, lepiej wkleje jakieś wyraźniejsze zdjęcie...
Idealnie. Widzicie te cudne oczy?  *^* nie no, ta figurka jest po prostu przepiękna. Dlaczego najładniejsze littlesty to zawsze te najdroższe i najtrudniej dostępne?




Potem z serii miały jeszcze ukazać się:
- 2013 - wąż
- 2014 - Koń 
- 2015 -owca/koza
- 2016 -  małpa
- 2017 - kogut
- 2018 - pies
- 2019 - świnia
Niestety, jak wcześniej wspominałam, nie doszło do produkcji tych figurek, a w sumie szkoda. Chciałabym opisać tą serię 'w pełni chwały'...






I to by było na tyle.

~Bayo!

8 komentarzy:

  1. Bardzo bym chciała tego smoka w swojej kolekcji. I szkoda, że zrezygnowali z tej serii. Przecież mogli wydawać ją nawet w tej nieszczęsnej odsłonie G3 i G4. No cóż.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie chciałabym najbardziej krówkę, haha xD Szkoda, że nie kontynują tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też najbardziej podoba się smok *^*, ale są takie drogie :<... Droższe od pop :d [niektórych... ;w;]. Szkoda, że skończyli tą serię :^

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję kupić tego tygryska ;-; Za .. 9 złotych . Na olx ;D I chyba go kupię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno? A to nie przypadkiem ten z pocztówek? Są bardzo podobne, też się raz pomyliłam.

      Usuń
    2. No jest identyczny ;p Chociaż w sumie jakoś specjalnie się nie znam ;')

      Usuń
    3. Pocztówkowy ma znaczki w oczach, nie ma wystającego języka i nie jest metaliczny.

      Usuń