wtorek, 2 stycznia 2018

4. Ocenki sarenek

Dżem dobry!

Jak mija życie? Ja, krótko mówiąc, mam wszystkiego dość... wszyscy wokół mnie mają problemy, są smutni i pogrążeni. Mi też to się powoli udziela, nie wiem, co myśleć... do tego jeszcze dochodzi szkoła i delikatnie mówiąc, chory psychicznie chłopak z klasy moich BFF. Bezpodstawnie nazywał mnie downem, a potem jeszcze biedne dziecko pani naskarżyło, że niby to ja go tak nazywałam. Pff...
Na szczęście mam moje peteczki, bez których byłoby jeszcze gorzej. Mogę się pobawić ( tak, nadal się nimi bawię 😶), coś porysować, rozbudowywać ich charaktery... ogólnie niebawem spodziewajcie się shoppingu, a nawet dwóch (kupuje nowe petki na olx + moja przyjaciółka prawdopodobnie odda mi trochę swoich :D)

A więc, przejdźmy już do głównego tematu notki. Mianowicie oceniania lps'owych sarenek. Kocham je, chciałabym je wszystkie, choć na razie mam tylko jedną... dlatego też uprzedzam, że oceny w większości będą bardzo wysokie.








Boże, śliczności *^*
Kolor: Bardzo ładny, naturalny, ładnie skomponowany 9/10
Oczy: Ładne, te mętne i ponure kolory idealnie wpasowują się w całość 10/10
Detale: Jest naprawdę dokładna, ma nawet dwukolorowy ogonek! 10/10
Razem: 29/30
Kupiłabym?: No jasne!



Ta jeszcze ładniejsza *^* co z tego, że ma niższą ocenę x'D 
Kolor:  Ładny,  ale mógłby być ciemniejszy 8/10
Oczy: przecudowne!  Bajeczne!  10/10
Detale: Ma śliczne kropki na boku, wykończone uszy i  też dwukolorowy ogonek. Czego chcieć więcej? 10/10
Razem: 28/30
Kupiłabym?: No a jak?




Kolor: Śliczny, te pierwsze sarenki były najbardziej realistyczne 9/10
Oczy: Ona ma zeza, czy tylko mi się wydaje? XD 9/10
Detale: Nie mam do czego się przyczepić 10/10
Razem: 28/30
Kupiłabym?: Tak 




Kolor: Ten kolor plamki na głowie i grzbiecie jest dziwny 7/10
Oczy: Fioletowe oczy, śliczne oczy 10/10
Detale: Ładne, dobrze wykończona, lecz ten kolor plamki mnie boli ;-; 9/10
Razem: 26/30
Kupiłabym?: Nwm, raczej tak




*^*
Kolor: Cudo, cudo, cudo! 10/10
Oczy: *^* 10/10
Detale:  Prześliczne ^^ 10/10
Razem: 30/30
Kupiłabym?: Jasne, moja najbardziej wymarzona sarenka <3




Eeeeeeeeee....
Kolor: ... tragedia 3/10
Oczy: Gdyby były normalne, nie prasowane, nie byłoby tak źle... 1/10
Detale: No przynajmniej jakieś są... 7/10
Razem: 11/30 Co tak mało?!
Kupiłabym?: Mimo, że to Sarenka... raczej nie





Kolor: Też różowy, ale o wiele ładniejszy 8/10
Oczy: Noi to są porządne petkowe oczy! 10/10
Detale: Spoko 9/10
Razem: 27/30
Kupiłabym?: Z chęcią



Kolor: Trochę dziwny... 7/10
Oczy: Okej 8/10
Detale: Cóż... to coś, jak już musieli dawać, to rzadziej i na całej sarence, bo to źle wygląda... 6/10
Razem: 21/30
Kupiłabym?: Może...



Miód dla oczu <3
Kolor: Ślicznusi, taki łososiowy ^^ 10/10
Oczy: Idealnie tutaj pasują, piękne 10/10 
Detale: Ładnie, ładnie 9/10
Razem: 29/30
Kupiłabym?: No jasne!


Kolor: Cóż, dość dziwne połączenie... 6/10
Oczy: Ładne 9/10
Detale: Niby są, ale czegoś mi tu brakuje... 8/10
Razem: 23/30
Kupiłabym?: Możliwe



Kolor: Znów dziwne połączenie... pierwsze sarenki były jednak najlepsze 6/10
Oczy: Nie jest źle 8/10
Detale: Ech... 6/10
Razem: 20/30
Kupiłabym?: W naprawdę dobrej ofercie...




Kolor: Śliczny, nic dodać, nic ująć 10/10
Oczy: Bardzo ładne, idealnie tutaj pasują 10/10
Detale: Ponownie nie mam do czego się przyczepić 10/10
Razem: 30/30
Kupiłaby?: Oczywiście! Piękna!




Kolejne cudeńko <3
Kolor: Awww, przecudny. Ma genialne cieniowania *^* 10/10
Oczy: Znów fioletowe <3 śliczne,  pasują jak ulał 10/10
Detale: Jeśli te dokładne cieniowanie można uznać jako detale... to 10/10
Razem: 30/30
Kupiłabym?: No a jak myślicie? 


Och, uwielbiam <3
Kolor: Niby taki zwykły, naturalny, lecz ten brokat dodaje uroku <3 10/10
Oczy: Śliczne, dobrze pasują 10/10
Detale: Cóż, petek jest dość dokładny i przy tym cudny 10/10
Razem: Znów 30/30
Kupiłabym?: No a co myślicie?


Moja Lucy ^^
Kolor: Lubie go, w realu jest ciemniejszy i o wiele ładniejszy 10/10
Oczy: Trochę się zlewają, ale żaden inny kolor nie pasowałby tu najlepiej 9/10
Detale: Niestety, nie ma ich prawie wcale, ale czego się spodziewać po peciu z Bling Bagów? 4/10
Razem: 23/30
Kupiłabym?: Nie, bo już ją mam



Kolor: No cóż... nie jest najgorzej 7/10
Oczy: Takie dziwne spojrzenie... 7/10
Detale: Przynajmniej z tym się tu postarali, jest okej 9/10
Razem: 21/30
Kupiłabym?: No cóż, gdyby była w dobrej ofercie...

*tej jednej nie mogę znaleźć...*


Awww *^*
Kolor: Śliczności, cudeńka i piękności 10/10
Oczy: Bardzo ładne, zielone, delikatne. Podoba mi się! 10/10
Detale: Cudne, szczególnie prawe uszko i łebek *^* 9/10
Razem: 29/30
Kupiłabym?: Naturalnie!


*tej też nie ma na Nicole ;-;*


O matko... 
Kolor: Jednolity, ale nie taki zły... 7/10
Oczy: Nie no, to chyba jakiś koszmar 0.o przerażające 1/10
Detale: Ech,  nie ma ich z wyjątkiem tych nutek... 1/10
Razem: 9/30
Kupiłabym?: ...


To już wszystkie petkowe sarenki, więc to byłoby na tyle. 


~Bayo!

2 komentarze:

  1. W większości się z Tobą zgadzam! Ale moją największą sarenkową miłością jest ta malutka. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sarenki są cudowne *^* Całkowicie się zgadzam, że pierwsze były najlepsze.

    OdpowiedzUsuń